Dåligt humör

Idag var en riktig skit dag.
Dagen började med att jag knappt kom ur sängen på morgonen.
Min lillasyrra var magsjuk.Trevligt.
Jag släpade mig till skolan i en mindre snöstrom.
En tandhygienist skulle komma,kolla på min klass´s tänder och informera om hur man sköter de på rätt sätt.
(Som vi inte kunde det innan?)
Men hon hade glömt att meddela att hon var sjuk,så det blev inte av.
Där hade jag suttit hela kvällen innan och oroat mig över att hon skulle tycka mina tänder var en ren katastrof.
(Har konstiga "skiftningar" på mina framtänder som inte försvinner hur mycket jag än borstar.De lever ditt eget liv.)
Vi hade tröslöjd i typ 90 minuter.Träslöjd är det värsta jag ve♥t.Det är värre en matte.
De beror mycket på att läraren i träslöjd är asjobbig.
Sen hade vi en jobbig vikarie på matten.Töntig var han också.Trodde alla respekterade honom och tyckte han var ascool.Men då var det inte riktigt.
När jag skulle gå hem var det snöstrom(Igen -.-) och jag såg inte det extra hala isfläcken under alla snö.
Så jag ramlade och slog i ryggen.Härligt.
Så nu sitter jag här och har lite smått ont.
Som toppen på moset har jag varit på dåligt humör hela dagen.Grattis Julia.
Usch.
Tummen ner för det

Kram Julia♥

Kommentarer
Skriv gärna en liten kommentar innan du går ^^
Postat av: Mimmi

Julia, Hepsson äger!

Man kan prata 24/7 hela lektionen : )

2011-02-10 @ 18:12:12
URL: http://mimiiie.blogg.se/
Postat av: Jennifer Täng - miss dee TÄVLING

Passa på nu att få ett nytt Miss Dee halsband, lägg en kommentar och chansen kan bli din :) du har fram till alla hjärtansdag på dig !! good luck !!

2011-02-10 @ 19:38:37
URL: http://mizztang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0