Vad jag läser just nu

Just nu läser jag orginal versionen av "Jorden runt på 80 dagar".
Har tidigare läst en omgjord "barn" version,men jag bestämde mig för att läsa orginalet nu ^^
Det är min Pappas gamla exemplar från hans barndom.XD
Ursäkta en dåliga kvaliten på bilderna,jag tog de med min mobil kamera ;<
Jag kan verkligen rekommerdera den,den är helt fantastisk!
För övrigt gjorde min årskurs en teater baserad på denna bok i trean.
Det blev en succé!
Själv spelade jag en tillsatt roll som inte fanns med i boken.
En "Tidnings flicka" som var med i början och skrek ut nyheten om Phileas Fogg´s Jorden runt resa ^^
Kram Julia♥

Kommentarer
Skriv gärna en liten kommentar innan du går ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0